Кількість
|
Вартість
|
||
|
Колінчастий вал Perkins відноситься до основних елементів двигуна, головна функція якого - перетворення зворотно-поступального руху поршнів, що передається валу через шатуни, в момент обертання.
Умови роботи колінчастого вала такі, що він повинен бути не просто міцним, а неймовірно міцним. Це досягається за рахунок спеціальної конструкції вала, оптимального підбору матеріалів і надточного виробництва. А після виготовлення вал зазнає ретельного тестування, щоб упевнитися в тому, що вал здатний прослужити так само довго, як і весь двигун.
Заміна даного вузла проводиться рідко, найчастіше колінвал не замінюється протягом усього терміну служби двигуна. Але, в разі заміни, слід обирати тільки оригінальний вал Perkins, тому що інші варіанти можуть призвести до передчасної поломки.
При заміні колінчастого валу також замінюються:
- Підшипники колінвалу не рекомендується використовувати повторно, тому їх обов'язково змінюють при заміні самого вала.
- Прокладки. При заміні валу знімаються картери колінвалу і приводу ГРМ, а також їх прокладки повторно не використовуються.
- Передній і задній сальники знімаються і міняються при заміні колінвалу. Повторна їх установка недопустима.
- Кривошипно-шатунний механізм старого валу може виявитися зношеним. Також він може бути пошкоджений при знятті зі старого колінвалу. У будь-якому з цих випадків потрібно виконати заміну на новий.