Кількість
|
Вартість
|
||
|
Поршень - один з ключових елементів ДВС. Саме він приймає на себе енергію вибуху паливо-повітряної суміші в циліндрі і перетворює її в механічну роботу. Основні йного положення називають 4-ма тактами:
- Впуск повітря в циліндр;
- Стиснення паливної суміші до займання палива;
- Робочий хід під дією енергії від згоряння палива;
- Випуск відпрацьованих газів.
Поршні Perkins проходять мільйони тактів в дуже агресивному середовищі, тому якість їх виготовлення є життєво важливим фактором. Заміна цих деталей аналогами або підробками - це дуже великий ризик, який ніяк не зможе виправдати така економія.
Маєте знати, що також буде потрібно замінити:
- Поршневі кільця. Вони зношуються швидше поршнів, тому при заміні виконані даних робіт завжди змінюють і кільця.
- Гільзи. Якщо поршень пошкоджений або зношений, то гільза теж має пошкодження і повинна бути замінена.
- Втулка шатуна. Також, но нову має бути замінена втулка шатуна.
- Верхні прокладки. Головка циліндра також знімається, і її прокладку не можна використовувати повторно.
- Нижні прокладки. При заміні поршня знімається масляний картер і повторно використовувати його прокладки не можна
- Кріплення. Гайки шатуна, як правило, можна затягнути з потрібним зусиллям лише один раз, тому правильне повторне затягування неможливе.
- Моторне масло. Масло необхідно злити при винонанні робіт, і його повторне використання неприпустимо
- Масляний фільтр. Заміна забрудненого масляного фільтра обов'язкова при заміні масла.